A.I voor op kantoor

Versnel uw werkprocessen en genereer meer winst

Op kantoor zijn verschillende mogelijkheden mogelijk. Toch zijn er taken die bij ieder bedrijf weer terugkomen. Wij zetten de cases die wij het meeste in bedrijven implementeren op een rij.

5 jaar ervaring met Ai

100+ bedrijven gingen je voor

Alle kennis die u nodig heeft

Uw A.I Partner

Ai op kantoor 

Veel handelingen op kantoor kosten veel tijd, of zijn repetitief waardoor deze taken dagelijks terugkomen. Ai kan deze processen automatiseren of zelfs vervangen. Hierdoor gaat de productiviteit tot 40% omhoog, waardoor er meer tijd is voor belangrijkere taken of dus minder mensen nodig zijn.

Ai medewerkers

Veel bedrijven starten met Ai-medewerkers. Het is snel te implementeren en levert direct resultaat op. Ai medewerkers kunnen ingezet worden voor:

Inwerken van medewerkers: Een Ai medewerker kan de kennis van het bedrijf bevatten. Op het moment dat een medewerker een vraag heeft, kan deze vraag gesteld worden aan de Ai medewerker.

Specifieke kennis of lastig begrijpbare data: Soms is het bedrijf afhankelijk van een aantal personen met specifieke kennis of specifieke data. Een Ai medewerker kan hiervoor getraind worden, waardoor kennis in het bedrijf blijft en de toegewezen medewerkers toegang hebben tot deze kennis zonder de beperking van een persoon.

Systemen slimmer maken: Vaak moet er via een systeem of een persoon die een systeem beheert, kennis opgevraagd worden. Dit kost tijd. Nu kan dit systeem gekoppeld worden aan een Ai medewerker die direct antwoord geeft over de gevraagde kennis.

Documenten lezen: Vaak zijn er veel verschillende handleidingen, documenten en contracten met verschillende afspraken. Om dit uit te zoeken wat er nu precies moet gebeuren of is afgesproken, is verschillend per klant of systeem. Een Ai-medewerker kan hier met een enkele vraag direct antwoord op geven.

Mail medewerker: Mails doorsturen, veel dezelfde vragen beantwoorden of inhoudelijke e-mails reageren kost veel tijd. Ai kan op je e-mail getraind worden, waardoor Ai in eerste instantie als ondersteunende rol mails kan voorbereiden. Maar als de Ai uiteindelijk getraind is en dit goedgekeurd is door het team, kunnen de e-mails automatisch beantwoord worden.

 

 

Taken automatiseren 

Veel taken die nog niet eerder geautomatiseerd konden worden omdat de handelingen soms net afwijken, kunnen nu geautomatiseerd worden met Ai. Deze processen kunnen getraind worden, waardoor Ai eerst een ondersteunende rol kan zijn en later, indien de Ai ver genoeg getraind is, het proces kan overnemen.

 

Wilt u vrijblijvend een demo hoe een Ai voor uw bedrijf kan werken?